lørdag 13. juni 2009

Illustrert minne - Morgenstund har gull i munn.

Hei, hå.

I morgen tar jeg nattbussen til paradis. Men idag skriver jeg blogg.

Nok en tegning som sier mer en mange, mange ord. Tyrkia er fullt av høye lyder, kanskje spesiellt om morgenen. Det er upopulært for en soveglad kar. Her ser du ymse lydkilder rett utenfor vinduet til soverommet mitt. Moskéer, jagerfly, politisk agenda/folkemusikk biler.. Det har ikke bare vært en dans på roser og yoghurt, dette landet.

I morgen drar jeg som nevnt til Fethye i sør-Tyrkia, der jeg skal løpe naken rundt omkring i frodige daler og på hvite strender og være ett med Gaia. Yupp. Så jeg har ikke tenkt å dra med meg mac'en dit, for det virker ikke hippi'ete nok. Vil jo bare passe inn, jeg.. Det betyr at lesere av denne bloggen kan ta en fortjent 7 dagers pause, så kan jeg prøve å skrive et slags oppsummerende og akkurat passe informativt/underholdende innlegg den 20 eller 21 juni. Så stikker jeg halen mellom beina og flyr hjem til fedrelandet, til Norge, til mors hjemmelagde potetballer, min søsters bryllup, gode venner og familie og kong Harald. Det blir sikkert fint. Helt sikkert. Harald, I'm coming home.

1 kommentar: